Advertisement

אביר קארה ארץ נהדרת / שלום אביטן בטור אישי - אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית.

אביר קארה ארץ נהדרת / שלום אביטן בטור אישי - אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית.. אופירה אסייג אמרה כי הגיע לידיה מידע כי מייסד הקבוצה הוא סוכן כפול. לסרוגים נודע כי קארה והשומלנים מנהלים מגעים עם מפלגת ימינה שם לא הכחישו אך מסרו: מעריב חברי הכנסת ממפלגת ימינה הגיבו להצעת העריקה שהופנתה אליהם, לטענתם. של פיראוס, וגם פני מלאך הוא נשק לה והלך (סטליוס פוטיאדיס) והשיר שאספר עליו הוא כנראה המצליח ביותר משיריו, שלום לך ארץ נהדרת. מגיש החדשות דני קושמרו זוכה השבוע לחיקוי ב'ארץ נהדרת', גם נשיא ארהב ג'ו ביידן 'יגיע' השבוע לתוכנית.

ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון. כמו כן אלון שוסטר התמנה לסגן שר במשרד הביטחון, וחבר הכנסת יואב סגלוביץ לסגן שר במשרד לביטחון הפנים. ארץ נהדרת אתר התכנית לפרקים המלאים. לסרוגים נודע כי קארה והשומלנים מנהלים מגעים עם מפלגת ימינה שם לא הכחישו אך מסרו:

עיצוב חדר ילדים: הכל לבן לנסיך הקטן
עיצוב חדר ילדים: הכל לבן לנסיך הקטן from img.mako.co.il
אביר קארה עונה להצעת נתניהו: נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. סערה גדולה התחוללה הערב (שישי) בתכנית אופירה וברקוביץ' במהלך פאנל כלכלי בהשתתפות איש הסאונד אייל אלטרץ, הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ואחד מראשי השולמנים, אביר קארה. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. אופירה אסייג אמרה כי הגיע לידיה מידע כי מייסד הקבוצה הוא סוכן כפול. ארץ נהדרת אתר התכנית לפרקים המלאים. לסרוגים נודע כי קארה והשומלנים מנהלים מגעים עם מפלגת ימינה שם לא הכחישו אך מסרו: אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון.

כמו כן אלון שוסטר התמנה לסגן שר במשרד הביטחון, וחבר הכנסת יואב סגלוביץ לסגן שר במשרד לביטחון הפנים.

אופירה אסייג אמרה כי הגיע לידיה מידע כי מייסד הקבוצה הוא סוכן כפול. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. מערכון של ארץ נהדרת עורר הערב (רביעי) תגובות זועמות הן ברשתות החברתיות והן מצידם של פוליטיקאים. מנהיג הארגון, אביר קארה, טען היום (ראשון) בשיחה עם themarker כי אין בכוונתו לחבור לליכוד. לשיטתם של יוצרי ארץ נהדרת, הטורטלים הם כל מי שכסף הוא התרבות שלו, שצריך את השופוני, שהוא כוכב ביום שלישי אמור להתכנס הרכב מורחב של שופטי בית המשפט העליון לדיון בערעורו של רפי רותם, חושף השחיתויות ברשות המיסים ואביר. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. הוא הוסיף כי הוא מניח שהפוליטיקאים הישנים עייפים, עוד פעם לשמוע על הליכוד, כחול לבן וניסנקורן. כמו כן אלון שוסטר התמנה לסגן שר במשרד הביטחון, וחבר הכנסת יואב סגלוביץ לסגן שר במשרד לביטחון הפנים. אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. לאחרונה נטען כי למרות שקארה מוביל תנועת מחאה מצליחה שעושה הרבה רעש, הוא מתון למדי ביחסו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממעט לתקוף אותו ורק טוען. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים.

אביר קארה עונה להצעת נתניהו: ארץ נהדרת אתר התכנית לפרקים המלאים. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. קארה הכחיש כי ההודעה התקבלה עכשיו ואמר יש פה ים הודעות. הרצאות במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב במגוון תחומים.

עיצוב חדר ילדים: הכל לבן לנסיך הקטן
עיצוב חדר ילדים: הכל לבן לנסיך הקטן from img.mako.co.il
בנט עצמו הגיב למערכון בחשבון הפייסבוק שלו. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: ערן זרחוביץ, שרון טייכר, אילן שפלר, דור מוסקל ועומר ריבקלחן: תן לחמוצים להתרגל לאופוזיציה, כשיבינו את הפוזיציה, אולי ישתחררו מהסגידה העיוורת לחלילן מבלפור/קיסריה, ויתחילו לדבר הגיונית ולדאוג לאזרחים ולא למשפ' המלוכה. ״ישנן פניות רבות של אנשים אכפתיים ומוכשרים המאמינים שנפתלי בנט כראש ממשלת ישראל יטפל בשיקום. יא ערס טיפש, רצת על דגל השולמנים ומכרתם את כל התיקים הכלכליים לסוציאליסטים. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. לסרוגים נודע כי קארה והשומלנים מנהלים מגעים עם מפלגת ימינה שם לא הכחישו אך מסרו:

קארה הכחיש כי ההודעה התקבלה עכשיו ואמר יש פה ים הודעות.

אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית. במערכון נראה בן דמותו של נפתלי בנט, המגולם על ידי ערן זרחוביץ', כשלראשו מונחות שתי קוביות תפילין, שהונחו בדומה לתספורת של נטע ברזילי באירוויזיון. אביר קארה, מייסד אני שולמן. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. אופירה אסייג אמרה כי הגיע לידיה מידע כי מייסד הקבוצה הוא סוכן כפול. הטורטלים, ארץ נהדרת, צילום מסך מערוץ 12. מייסד ארגון אני שולמן, אביר קארה, שהתארח אצל אופירה וברקוביץ לפני כשבועיים הגיש מכתב התראה לפני תביעה בגובה מאות אלפי שקלים לאחר הריאיון, שהאיר אותו באור שלילי. בנט עצמו הגיב למערכון בחשבון הפייסבוק שלו. לשיטתם של יוצרי ארץ נהדרת, הטורטלים הם כל מי שכסף הוא התרבות שלו, שצריך את השופוני, שהוא כוכב ביום שלישי אמור להתכנס הרכב מורחב של שופטי בית המשפט העליון לדיון בערעורו של רפי רותם, חושף השחיתויות ברשות המיסים ואביר. במסגרת התוכנית 'ארץ נהדרת' הדמויות שמחקים את ראשי המפלגות הגדולות, התמודדו לעימות בבאטל ראפ סאטירי ומצחיק. פרשנויות ממיטב הפרשנים, נאומים, מאמרים, מבזקים עוד כתבות בנושא אביר קארה. אני רואה שאתה מתכתב עם שר האוצר. אביר קארה, מראשי השולמנים, התייחס הבוקר (ראשון) בגלצ להתפתחויות האחרונות בשדה הפוליטי, ואמר:

קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. לפי החלת הממשלה, אביר קארה התמנה לסגן שר במשרד ראש הממשלה, בעוד שעידן רול התמנה לסגן שר במשרד החוץ. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. Videon toisto ei taida onnistua. הוא הוסיף כי הוא מניח שהפוליטיקאים הישנים עייפים, עוד פעם לשמוע על הליכוד, כחול לבן וניסנקורן.

מישל רודריגז מאבדת את המכנסיים | פפראצי
מישל רודריגז מאבדת את המכנסיים | פפראצי from img.mako.co.il
אופירה אסייג אמרה כי הגיע לידיה מידע כי מייסד הקבוצה הוא סוכן כפול. לאחרונה נטען כי למרות שקארה מוביל תנועת מחאה מצליחה שעושה הרבה רעש, הוא מתון למדי ביחסו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממעט לתקוף אותו ורק טוען. אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית. לסרוגים נודע כי קארה והשומלנים מנהלים מגעים עם מפלגת ימינה שם לא הכחישו אך מסרו: ארץ נהדרת מנרמלת את הגזענות כלפי מזרחים. בנט עצמו הגיב למערכון בחשבון הפייסבוק שלו. במערכון נראה בן דמותו של נפתלי בנט, המגולם על ידי ערן זרחוביץ', כשלראשו מונחות שתי קוביות תפילין, שהונחו בדומה לתספורת של נטע ברזילי באירוויזיון. הוא הוסיף כי הוא מניח שהפוליטיקאים הישנים עייפים, עוד פעם לשמוע על הליכוד, כחול לבן וניסנקורן.

לאחרונה נטען כי למרות שקארה מוביל תנועת מחאה מצליחה שעושה הרבה רעש, הוא מתון למדי ביחסו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממעט לתקוף אותו ורק טוען.

אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. הוא הוסיף כי הוא מניח שהפוליטיקאים הישנים עייפים, עוד פעם לשמוע על הליכוד, כחול לבן וניסנקורן. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: הראיון עם מייסד קבוצת אני שולמן, אביר קארה, בתוכנית הטלוויזיה אופירה וברקוביץ עורר אמש הדים רבים לאחר שברקוביץ' טען כי ראה את קארה מתכתב תוך כדי שידור עם שידור הקטע חולל סערה ברשתות החברתיות, כשרבים טענו כי קארה משמש כסוכן כפול של ראש הממשלה בנימין נתניהו. סערה גדולה התחוללה הערב (שישי) בתכנית אופירה וברקוביץ' במהלך פאנל כלכלי בהשתתפות איש הסאונד אייל אלטרץ, הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ואחד מראשי השולמנים, אביר קארה. תן לחמוצים להתרגל לאופוזיציה, כשיבינו את הפוזיציה, אולי ישתחררו מהסגידה העיוורת לחלילן מבלפור/קיסריה, ויתחילו לדבר הגיונית ולדאוג לאזרחים ולא למשפ' המלוכה. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. נתניהו לא ספר את העצמאים, אנחנו נרסק את הרגולציה הישראלית. הרצאות במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב במגוון תחומים. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. קארה הכחיש כי ההודעה התקבלה עכשיו ואמר יש פה ים הודעות. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: בנט עצמו הגיב למערכון בחשבון הפייסבוק שלו.

הרצאות במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב במגוון תחומים אביר קארה. ערן זרחוביץ, שרון טייכר, אילן שפלר, דור מוסקל ועומר ריבקלחן:

Posting Komentar

0 Komentar